Top Ad unit 728 × 90

OnePlus Two Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi


Khabar angin mengenai flagship terbaru yang akan dilancarkan bagi menggantikan OnePlus One telah lama diperkatakan. Banyak perkara yang telah diketahui mengenai peranti tersebut. Antaranya, ia akan dilancarkan dalam suku ke-3 tahun ini tetapi OnePlus masih belum mengesahkan perkara tersebut.

Menariknya, hari ini OnePlus telah pun mengumumkan akan menggunakan nama OnePlus Two bagi model yang akan dilancarkan tidak lama lagi. OnePlus sedang mempromosikan satu iklan di website mereka dengan memberitahu secara jelas mengenai nama yang akan digunakan bagi flagship yang bakal dilancarkan.

To enter, create an original video featuring YOU. Tell us your OnePlus story. What do you want to say to OnePlus? What do you love about the OnePlus One? What are you looking forward to experiencing in the OnePlus 2? Be as creative as you want – we are looking for our most passionate fans.

Sedikit spesifikasi mengenai OnePlus Two, peranti ini dikatakan akan menggunakan cip lapan teras Snapdragon 810, RAM 3GB dan skrin 5.5 inci dengan paparan QHD beresolusi 2560 x 1440.
OnePlus Two Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi Reviewed by Syed Naqiuddin on 12:32 AM Rating: 5

1 comment:

  1. Videoslots: Videoslots - Videoslots.cc
    Videoslots.cc. is a social youtube to mp3?trackid=sp-006 gambling site created in 2011 with high-quality video slots and casino games. This website is the only place for free

    ReplyDelete

Copyright © 2015 Oh! Geekz. Powered by People & Google.
Powered by Oh! Media Network

Contact Form

Name

Email *

Message *

ShibliVision. Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.