Top Ad unit 728 × 90

T-Shirt Edisi Terhad Malaysia Apple Club

Beberapa bulan yang lalu, Oh! Media bersama-sama Oh! Geekz telah mewujudkan satu group di Facebook iaitu Malaysia Apple Club. Group ini bertujuan untuk berkongsi info terbaru mengenai produk terbaru dan juga maklumat mengenai iOS/Mac OSX.

Selain berkongsi info dan perkara menarik, group ini juga dijadikan tempat pengguna-pengguna baru mengajukan soalan jika mereka mempunyai masalah. Group MAC kini sudahpun mempunyai hampir 10,000 ahli.


Sempena meraikan hampir 10,000 ahli dalam masa terdekat, Oh! Media bersama-sama group rasmi Malaysia Apple Club (MAC) telah mengeluarkan t-shirt rasmi edisi terhad yang bertemakan minimalist, classy dan gold.






T-shirt eksklusif MAC ini hanya dikeluarkan sebanyak 100 helai sahaja. Jadi siapa cepat, dia dapat. Kualiti t-shirt terbaik dan warna hitam-gold pasti membuat anda lebih menyerlah dan bergaya.

Beberapa ahli MAC telahpun membeli t-shirt ini dan mereka cukup berpuas hati.


Harga adalah RM 39 termasuk pos (semenanjung) dan RM 45 (Sabah/Sarawak). Saiz yang ada ialah S, M, L, XL, 2XL dan 3XL.

Jika anda berminat untuk memiliki t-shirt ini, sila bank in ke akaun Maybank 558051324449 (Oh Geekz) dan whatsapp screenshot, nama, alamat, saiz baju ke nombor 017 328 2595. Terima kasih :)
T-Shirt Edisi Terhad Malaysia Apple Club Reviewed by Shibli on 2:10 AM Rating: 5

No comments:

Copyright © 2015 Oh! Geekz. Powered by People & Google.
Powered by Oh! Media Network

Contact Form

Name

Email *

Message *

ShibliVision. Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.